LC Rovaniemi / Ronjien yhteislahjoitus

LC Rovaniemi/Ronjat tekivät lahjoituksen yhdessä LC Rovaniemi/Napapiirin ja LC Rovaniemi/Petronellan kanssa. Käsinkudottuja villasukkia kertyi lyhyessä ajassa 79 paria. Sukat lahjoitettiin Lapin Keskussairaalan 5 A -vuodeosastolle 25.1.

LKS:n 5 A -osaston puolesta lahjoituksen vastaanottivat Tarja Mäki ja Piia Härkönen. He kertoivat, että villasukkia tarvitaan koko ajan ja että ne annetaan pääasiassa ikäihmisille ja syöpäpotilaille. Villasukat ovat tervetulleita ja suuri apu potilaille, jotka eivät itse jaksa kutoa. Villasukkien saajat ovat tosi kiitollisia. Sukista tulee kotoinen ja lämmin, positiivinen olo vaikka sairaalassa ollaankin.

Villasukkia saatiin kerättyä iso määrä lyhyessä ajassa. Sukkia kutoivat leijonien lisäksi heidän äidit, vaimot ja tyttäret. Lankoja lahjoittivat leijonien lisäksi K-Market Jolanki ja Vallaton Villa. Lämmin kiitos kaikille mukana olleille.

Lahjoitustilaisuudessa otettiin vastaan uusi haaste kerätä LKS:n syöpäpotilaille pipoja, pääpantoja ja huiveja päähän (villaisia, puuvillaisia jne.). Haasteen ottivat vastaan tilaisuudessa mukana olleet Ronjat Sari Ihalainen, Merja Lämsä ja Anne Kunnari sekä Napapiirin klubista Jukka-Pekka Alasuutari. Haaste tullaan lähettämään myös muihin Rovaniemen klubeihin lähipäivinä.

Teksti ja kuvat: LC Rovaniemi/Ronjat sihteeri Merja Lämsä

Lahjoitustilaisuudessa olivat mukana vasemmalla Tarja Mäki ja Anne Kunnari sekä oikealla Piia Härkönen ja Jukka-Pekka Alasuutari.
Lämpimien villasukkien kirjoa