L-piirin virkailijaetäkoulutukset

L-piirin etäkoulutukset on saatu pidettyä. Koulutukset sujuivat mainiosti myös etäkoulutuksina!

Suuri kiitos kaikille kouluttajille ja koulutettaville!

* * * * * *

Ilmoittaudu L-piirin virkailijaetäkoulutuksiin!

Hei, muistattehan klubien virkailijat ilmoittautua näihin etäkoulutuksiin!!!

Lions L-piirin etäkoulutukset

Hyvä lion!

Piirimme etäkoulutuksien ajankohdat on saatu sovittua ja tässä ovat ajankohdat ja ilmoittautumisohjeet:

Ilmoittautumiset aina allekirjoittaneelle ja kouluttajalle sähköpostilla viikko ennen koulutusta.

Presidentit tiistaina 25.5. klo 18.00 alkaen GoToMeeting

Kouluttaja Matti Alanärä e-mail: matti.alanara@pp.inet.fi

Sihteerit keskiviikkona 26.5. klo 18.00 alkaen Google Meet     HOX HOX! KLOAIKA 18.00!

Kouluttaja Tiina Pesola email: tiipesola@gmail.com

Rahastonhoitajat maanantaina 24.5. klo 17-19 Gotomeeting

Kouluttaja Ahti Massa e-mail: ahti.massa@gmail.com

Koulutus klubien jäsenjohtajille tiistaina 25.5. klo 18.00 alkaen Microsoft Teams

Kouluttaja: Jäsenjohtaja (GMT) Liisa Isomaa e-mail: liisa@isomaa-kinnunen.fi

Lohkojen puheenjohtajien koulutuksen varapiirikuvernööri Veijo Nurmikumpu sopii lohkojen puheenjohtajien kanssa.

GoToMeeting, Google Meet ja Teams-linkki lähetetään osallistujille ennen koulutusta sähköpostilla.

Lions-terveisin

Matti Alanärä
matti.alanara@pp.inet.fi
Lions piiri 107-L

* * * * * *

Hyvä lion!

Ilmoittautumiset aina allekirjoittajalle ja kouluttajalle sähköpostilla viikko ennen koulutusta.

Presidentit tiistaina 26.5. klo 18.00 alkaen Gotomeeting.
Kouluttaja Matti Alanärä  e-mail: matti.alanara@pp.inet.fi

Sihteerit keskiviikkona 27.5. klo 19.00 alkaen Microsoft Teams.
Kouluttaja Veijo Nurmikumpu email: veijo.nurmikumpu@lappia.fi

Rahastonhoitajat maanantaina 25.5. klo 17-19 Gotomeeting.
Kouluttaja Arto Harju-Autti e-mail: arto@profirma.fi

Lohkojen puheenjohtajien koulutuksen varapiirikuvernööri Arto Harju-Autti on sopinut tulevien lohkojen puheenjohtajien kanssa ja se on jo tiistaina 5.5. klo 17-19. arto@profirma.fi

Koulutus klubien jäsenjohtajille keskiviikkona 27.5. klo 18.00 alkaen Microsoft Teams.
Kouluttaja: Jäsenjohtaja (GMT) Liisa Isomaa e-mail: liisa@isomaa-kinnunen.fi

Ilmoittautumiset allekirjoittaneelle: matti.alanara@pp.inet.fi ja kouluttajalle: liisa@isomaa-kinnunen.fi

Gotomeeting- ja Teamslinkki lähetetään osallistujille ennen koulutusta sähköpostilla.

Lions-terveisin

Matti Alanärä, matti.alanara@pp.inet.fi
Lions piiri 107-L
Koulutusjohtaja

KEVÄÄN TOIMIHENKILÖKOULUTUKSET

Kaikki aikaisemmin ilmoitetut koulutusajat ja -paikat perutaan.

Piirihallitus päätti 16.3.2020 kokouksessaan, että kevään koulutukset järjestetään GTM-koulutuksena. Kouluttajat laativat jokaiselle toimihenkilöryhmälle oman koulutuspaketin mikä käydään läpi koulutuksessa. Piirin koulutusjohtaja laatii tästä aikataulun ja ohjeistuksen. Linkit koulutuksiin saa Tuomo Romakkaniemeltä. On tärkeää, että koulutukseen ilmoittautumisen yhteydessä jokaiselta osallistujalta saadaan sähköpostiosoite.