1. kokous Rovaniemi, Hirvas - 3.9.2022

L-piirin piirihallituksen 1. kokous pidettiin Rovaniemellä Hirvaalla 3.9.2022 hienossa Hotelli Metsähirvaassa.

Ennen kokousta saimme nauttia hotellin maukkaan aterian ja jutustella jäsenten kuulumisia kesän jälkeen.

Kokouksen aluksi katsoimme Kansainvälisen presidentin Brian Sheehanin videotervehdyksen, jonka jälkeen perinteisesti laulettiin Leijonahenki.

Kokous vietiin läpi asialistan mukaisesti ja runsaasti käytiin keskusteluja kaikista asioista. Kokouksessa myös palkittiin piirihallituksen jäsenlion Liisa Isomaa sekä I alueen 3. lohkon pj Pekka Maijala ansiokkaasta toiminnasta piirihallituksessa.

107 L, kauden 2022–2023 piirihallituksen 1. kokous lauantaina 3.9.2022

Paikka: Hotelli Metsähirvas, Toukolantie 49, 97130 Hirvas

Kaikille piirihallituksen kokoukseen ilmoittautuneille on lähetetty sähköpostiin 31.8.2022 kokouksen esityslista sekä toimikuntien  toimintasuunnitelmat, joihin kannattaa tutustua ennen kokousta. Kokouksessa käsitellään vain keskeisimmät asiat.

Terveisin

Piirikuvernööri