Kokouskutsu

Kokous alkaa klo 12.30
Iltapäiväkahvi n. klo 14.00
Kokous päättyy n. klo 16.30

Kutsun liitteenä on kokouksen asialista, piirin toimintasuunnitelma, toimikunnan/lohkon toimintasuunnitelmalomake ja toimintasuunnitelman apulomake.

Hallituksen toimikunta- ja lohkonpuheenjohtajien toimintasuunnitelmat on palautettava piirisihteerille ja DG-tiimille 26.8. mennessä.

Saaduista suunnitelmista poimitaan kokouksen esityslistalle ne asiat, jotka hallituksen jäsenet palautteessaan esittävät käsiteltäväksi. Suunnitelmista tehdään myös kooste, joka lähetetään jokaiselle piirihallituksen jäsenelle tutustuttavaksi 31.8. Hallituksen jäsenten odotetaan perehtyvän koosteeseen ennen kokousta. Kokouksessa palataan koosteen keskeisimpiin osiin ja https://lpiiri.lions.fi/ käsitellään esitetyt asiat. Koosteen kanssa lähetetään myös kokouksen esityslista. Näin menetellen yhteiselle käsittelylle ja keskustelulle jää enemmän aikaa ja yhteisen tekemisen merkitys korostuu.

Piirihallituksen kokouksen teemana on jäsenyys ja strategia

Kokouksen aikana saat ja jaat koulutusta ja infoa toimintakauden painopistealueista ja kokouksen yhteydessä on keskustelu, jossa pureudutaan jäsenyyden ja toiminnan haasteisiin.

Osallistumisesi keskusteluun ja suunnitteluun on tärkeä, mielipiteelläsi on merkitystä.

ILMOITTAUTUMISET 27.8.2021 MENNESSÄ piirisihteerille anne.sandberg@lions.fi

Maksut ilmoittautumisen yhteydessä piirin tilille FI09 5640 0220 0649 06 - Piirihallitus (ruokailu ja päiväkahvi) 20€

Lisätietoja saat piirikuvernööriltä.

Tervetuloa!