LC Ronjien vuosikokous LapHalla

20.4.2024

Vuosikokous ja kakkukahvit

Ronjat viettivät 16.4. klubi-iltaa Lapin hyvinvointialueen hallinnon vieraana. Toimistopalvelujen päällikkö Rauni Jokelainen esitteli meille harvemmin esillä olevien tukipalvelujen toimintaa.

Ydinpalvelujen tuottaminen ei ole mahdollista ilman riittäviä ja toimivia tukipalveluja. Hyvinvointialueen pyörittämiseen tarvitaan yli 8000 työntekijää. Tukipalveluissa, joita ovat mm. talouspalvelut ja henkilöstöpalvelut, heitä työskentelee vain joitakin satoja.

Ronjien ilta alkoi juhlavissa merkeissä. Onnittelimme pyöreitä vuosia täyttäneitä Ronjia ja vastaanotimme uuden jäsenen. Lauloimme Ronja-laulun ja nautimme kakkukahvit. Kiitokset kakkuja leiponeille Ronjille.

Juhlinnan jälkeen pidimme vuosikokouksen ja kävimme läpi ajankohtaiset asiat. Ilta päättyi perinteisesti klubi-arpajaisiin. Paikalla oli 20 Ronjaa.

Teksti: Sirkka Lankila
Kuvat: Ronjat