LC Rovaniemi / Napapiirin vuosi- ja kuukausikokous

19.10.2023

LC Rovaniemi/Napapiirin vuosi- ja kuukausikokous pidettiin torstaina 19.10.2023 Joulutontun klubitalossa Rovaniemen Napapiirillä.

Paikalla oli mukavasti klubimme jäseniä ja saimme vieraaksemme myös L-piirin 1. varapiirikuvernööripariskunnan Matti Puolakanahon ja Anitta Ojanperän, LC Pellosta. Matti Puolakanaho kertoi L-piirin ajankohtaisia kuulumisia sekä mm. Sri Lankan kummilapsitoiminnasta.

Kokouksessa käytiin läpi sääntömääräiset asiat ja käsiteltiin jo menneet sekä tulevat aktiviteetit, joita on mm. järjestyksenvalvonta monissa eri paikoissa, seinäkalenteritalkoot, joulunavaus ja suurin ja ehkä vaativin aktiviteetti Perinteiset Joulumyyjäiset.

Kokouksessa jaettiin myös muistamisia Jukka-Pekka Alasuutarille 40 vuoden ja Seppo Jänkälälle 30 vuoden leijonatoiminnasta ja -jäsenyydestä sekä myös toissa kauden klubin presidentin muistaminen Markku Lindroosille talkoopanoksestaan klubille. Kuukausiarpajaiset suoritettiin kokouksen lopussa ja arpaonni suosi tällä kertaa Toivo Tarkiaista.

Kokouksen päätteeksi nautittiin herkulliset täytekakkukahvit ja vaihdettiin kuulumisia ja keskusteltiin tulevista aktiviteeteista lisää.