Loistavat Hyväntekeväisyystanssit

15.10.2023

Rovaniemen Lionsklubien ja Saarenkylän Nuorisoseuran järjestämät Hyväntekeväisyystanssit tanssittiin lauantaina 14.10.

Tansseja tahditti loistavat bändit Ässät ja Toni Jaatinen Band vuorotellen eikä taukoja ollut. Bändejä oli ilo kuunnella ja katsella ja tanssikansaa lattialla riitti! Tanssiporukkaa oli tullut mukavasti paikalle, vaikka illan sää olikin melkoisen räntäsateinen ja loskainen.

Illan aikana oli esillä myös lionsesitteitä, Lapin Leijona -lehteä sekä myös Rovaniemen klubeista ja Saarenkylän Nuorisoseurasta tehty kuvavideo, joka pyöri koko ajan sisääntuloaulassa isolla tv-näytöllä.

YouTube-videon näyttäminen ei onnistunut. Tarkista markkinointievästeiden hyväksyminen ja selaimen yksityisyysasetukset.

Rovaniemen lionsklubit olivat mukana järjestämässä hyväntekeväisyystansseja kaikkien klubien voimin, mukana oli Alaounasjoki, Lainas, Napapiiri, Ounasjoki, Ounasvaara, Petronella, Pöyliö, Ronjat ja Rovaniemi. Leijonia oli myös paikan päällä mukavasti talkoilemassa yhteisen asian hyväksi ja illan järjestelyt sujuivatkin hienosti ja kommelluksitta.

Petronellat hoitivat jälleen tunnetusti ja loistavasti ravintolan tarjoilupuolen. Tanssiporukka sai nauttia pikkupurtavaa ja juotavaa herkullisista pikkusuolaisista makeisiin leivonnaisiin, valikoimaa riitti ja melkoisen kiirettä ravintolan puolella olikin!

Rovaniemen klubien leijonia oli paikalla mukava määrä myös lipunmyynnissä, narikassa sekä järjestyksenvalvojina. Nämä hoituivat myös todella hienosti.

Hienoa työtä kaikki hyväntekeväisyystansseihin osallistuneet leijonat!

Saarenkylän Nuorisoseura puolestaan hoiti bändit ym. tansseihin liittyvät käytännön asiat, jotka sujuivat myös mutkattomasti heille totutulla rutiinilla tietysti. Hyväntekeväisyystanssien markkinoinnista vastasi LC Rovaniemi Napapiirin viestintävastaava.

Hyväntekeväisyystanssien tuotto käytetään nuorten mielenterveystyön hyväksi. Kohdennusta tähän tarkennetaan myöhemmin.

Kiitos vielä kerran kaikille tavalla tai toisella mukana olijoille, tanssijoille, talkoolaisille, bändeille ja Saarenkylän Nuorisoseuran väelle!

Kuvia hieman ennen tanssien alkamista ja tanssien alettua..

Kuvat: Helena Tuulaniemi, Mirja Väyrynen, Tommi Venäläinen, Pekka Maijala

TALKOOTYÖTÄ JA TALKOOLAISIA ENNEN TANSSEJA: