Ronjat vierailivat Polygongroup Oy:llä

29.11.2023

Projektipäällikkö Jukka Kosunen esitteli yrityksen toimintaa ja tarjosi  maukasta iltapalaa, kun Ronjat pääsivät viettämään marraskuista klubi-iltaa Polygongroup Oy:n tiloihin Rovaniemellä.

Polygongroup Oy tarjoaa täyden valikoiman kiinteistövahinkojen korjauspalveluita ja tilapäisiä kosteudenhallintaratkaisuja sekä sisäilmapalveluja.  Yritys suorittaa yli 420 000 toimeksiantoa vuosittain ja auttaa ihmisiä ja yrityksiä palaamaan normaaliin toimintaan erilaisten haitallisten tapahtumien aiheuttamien vahinkojen jälkeen.

Suomessa on 40 toimipaikkaa ja niissä 400 työntekijää. Pohjoisin toimipiste sijaitsee Rovaniemellä.

Klubi-illassa vieraili myös 1. lohkon puheenjohtaja Juha Laiho, joka esitteli Lions -toiminta sekä Lions- liiton strategisia tavoitteita, suunnitelmaa ja missiota. Piirin teemana on: Palvelua ja yhdessä tekemistä ilolla.

Arne Ritari-säätiöltä klubit voivat hakea apurahaa. Laiho pyysi tutustumaan kyseisiin nettisivuihin. Laiho kehotti myös jäseniä osallistumaan erilaisiin webinaareihin.

Muutoin klubi-ilta sujui tutuissa merkeissä tällä kertaa varapresidentti Sirkka Ollosen johdolla.  Tärkeiden asioiden jälkeen pidettiin tietysti klubiarpajaiset.

Kuva: Kirsi-Maria Lonnakko

Teksti: Tuula Pekkala