Kilpailutyöt - voittajatyö

Rauhanjulistekilpailun Suomen edustaja N-piiristä

RAUHANJULISTEKILPAILUN L-PIIRIN VOITTAJATYÖ VALITTU

L-piiristä rauhanjulistekilpailuun osallistuneista 21 piirroksesta voittajatyöksi on tänään 14.11. piirihallituksen kokouksessa äänestetty piirros nro 7, jonka on tehnyt Aino Korhonen, Rovaniemen Koskenkylän koulusta.

Hänen tekemänsä piirros sai 26 % äänistä.

Aino Korhosen voittajatyö

Toiseksi tuli piirros nro 8, jonka on tehnyt Emmi Vaarala Rovaniemen Yläkemijoen koulusta. Hänen piirroksensa sai 15 % äänistä. Kolmansia oli samalla äänimäärällä 4 kpl.

Rauhanjulistekilpailuun tulleista piirustuksista arvioitiin niiden omaperäisyys, taiteellinen ilmaisu ja teeman

”Rauha palvelun kautta” ilmaiseminen.

Onnittelut voittajalle!

Rauhanjulistekilpailu on jo vuosikymmenien ajan rohkaissut ja auttanut nuoria osoittamaan luovuuttaan, pyrkimyksiään ja toiveitaan maailman rauhasta taiteen kautta.

Kilpailu on osa maailman laajuista Lions-nuoriso-ohjelmaa, jota myös L-piirin klubit ovat kiitettävällä tavalla toteuttaneet vuosia piirimme nuorten keskuudessa. Viimeisen 33 vuoden aikana yli neljä miljoonaa lasta lähes sadasta maasta on osallistunut kilpailuun. Kilpailuun voivat osallistua nuoret, jotka ovat 11-, 12- tai 13-vuotiaita 15. marraskuuta.

Kilpailuun on tullut 21 erilaista julistetta lionsklubiemme alueisiin kuuluvista kouluista.

Rauhanjulistekilpailuun tulleista julisteista arvioidaan niiden omaperäisyys, taiteellinen ilmaisu ja teeman ”Rauha palvelun kautta” ilmaiseminen.

KILPAILUPIIRROKSET 2020-2021

Tässä pdf:ssä kuvat hieman suurempina: