Auta lasta - auta perhettä -aktiviteetti

Auta lasta, auta perhettä on palvelu- ja avustusaktiviteetti, jonka kohteena ovat esimerkiksi lapsiperheet, joilla on avuntarvetta.

Auta lasta, auta perhettä on palvelu- ja avustusaktiviteetti, johon kaikki voivat osallistua. Avustuksen kohteena ovat paikallisten turvakotien lapsiperheet sekä muut avuntarpeessa olevat perheet.

Apua voit antaa ostamalla kaupasta yhden tuotteen perheille, se voi olla esimerkiksi pilaantumatonta ruokaa, kuten säilykkeitä, jauhoja, mysliä tai näkkileipää. Voit ostaa myös hygieniatuotteita, lasten leluja, pelejä tai vaikkapa vaatteita, siis käytännössä kaikkia paitsi tuoreita elintarvikkeita.

Ostamasi tuote jätetään kaupassa olevaan lionsklubin keräyspisteeseen.

Kun huomaat kaupassasi lionsklubin järjestämän keräyspisteen, niin autathan! Yksi pienikin tuote antaa suuren ilon apua tarvitseville perheille.

Keräyspäivän päätteeksi kaikki lahjoitukset toimitetaan ennalta sovitulle kohderyhmälle esimerkiksi turvakotien lapsiperheille tai paikallisen diakoniatyön kautta avuntarpeessa oleville lapsiperheille.

Kiitos avustasi jo etukäteen.

Kampanjamateriaalia

Kampanjamateriaalit on päivitetty 01/24 ja ovat vapaasti klubien käytettävissä.

• Kauppiasinfo (fin) (sv) (täytettävä pdf, päivitetty 01/24)
  • Yleisöinfo (fin) (sv) (täytettävä pdf, päivitetty 01/24)
  • Flyer jaettavaksi kaupassakävijöille (fin) (sv) (täytettävä pdf, päivitetty 01/24)
  • Kuinka järjestän keräyksen, pdf, ppt
Designer Pekka Piippo

Auta lasta, auta perhettä on alun perin Leo-järjestön kehittämä ja Lions Club Helsinki Finlandian Suomeen tuoma aktiviteetti.
Osallistuminen on helppoa – Osta yksi ylimääräinen tuote ja lahjoita se avun tarpeessa olevalle lapsiperheelle!