Jouluiloa vanhuksille

14.12.2023

Ronjat lauloivat ja laulattivat 12.12. tiistaina Saarenkylän vanhustentaloyhdistyksen talojen asukkaita Nahkurinpolun kerhohuoneella.

Ilta aloitettiin joulupukin vierailulla. Pukki toivotettiin tervetulleeksi reippaasti laulaen. Pukki  jutteli mukavia ja antoi kaikille paketit.

Pukin vierailun jälkeen nautittin glögiä, torttuja ja pipareita. Sitten laulettiin sydämen kyllyydestä vanhoja tuttuja joululauluja ja kun ei enää jaksettu laulaa, kuunneltiin vielä  muutama toivelaulu Spotifysta.

Vieraiden lähdettyä iltatoimiin asunnoilleen jatkoivat Ronjat vielä iltaa omalla porukalla.

Klubiin otettiin uusi jäsen ja juhlistettiin joulukuussa pyöreitä vuosia täyttäneitä Ronjia.

Joululauluja lauletaan varmaan myös ensi vuonna tällä samalla porukalla. Mukaan toki mahtuu uusiakin laulajia.

Kuvat: Seija Erkkilä ja Tarja Puhakka
Teksti: Sirkka Lankila