Ritarinkilpi LC Posion hallussa

Pudasjärven puolelta kilpeä olivat luovuttamassa viime kauden sihteeri Katri Virtanen ja tämän kauden presidentti Katariina Niemitalo, luovutuskuvissa oikealla.

LC Posio kävi 18.8.2020 ryöstämässä Ritarinkilven LC Pudasjärveltä. Mukana oli neljä leijonaa.

Kilpi on ryöstettävissä seuraavan kerran perjantaina 4.9.2020 kello 19.00 Lomakeskus Himmerkissä, osoite Himmerki 8, 97900 Posio

Tilaisuus on LC Posion ja Livon liitännäisklubin yhteinen kauden avaus tapaaminen.

Ohjelmassa mm:

* Piirikuvernöörin vierailu; Piirikuvernööri Arto Harju-Autti  puolisonsa Astan kanssa

* Kampanja100/LCIF-Infoa; LCIF-koordinaattori Matti Mälkiä

* Edellisen kauden palkitsemiset ym.

Ruokailun vuoksi pyydämme ennakkoilmoittautumisia Himmerkiin 0400 225 937

Samasta numerosta myös majoitusvaraukset ja tiedustelut

Näin Korona-aikana tiedoksi:

Himmerkin ravintolassa on 156 asiakaspaikkaa, joten takaamme riittävät turvavälit ja otamme tämän huomioon tuolien sijoittelussa.

Posiolla ei ole tiedossa yhtään koronatartuntaa koko epidemian aikana.

Viruksen leviämisen estämisessä tärkein asia on käsihygieniasta huolehtiminen.

Suosittelemme käsien pesua mahdollisimman usein. Käsidesiä on tarjolla useassa paikassa tapahtumatiloissa. Ennen ruokailua, kahvia  on erityisen tärkeää puhdistaa kädet. Kättelyä/halailua toivomme tapahtumassa vältettävän.

Huomioittehan kaikkein tärkeimmän seikan, eli tulette tapahtumaan vain terveenä!

Tervetuloa Posiolle !

Ystävällisin terveisin