LC Rovaniemi/Napapiirin Joulukauden avaus

28.11.2022

Jokavuotinen LC Rovaniemi/Napapiirin perinteinen Joulukauden avaus pidettiin jälleen Saarenkodin aulassa Pulkamontiellä. Klubimme vuorottelee Saarenkylän omakotiyhdistyksen kanssa joulunavauksen järjestelyistä. Tällä kertaa oli klubimme vuoro järjestää tapahtumatarjoilut. Lion Jorma Alakulppi toimitti glögit, piparit ja suklaakonvehdit Saarenkodin henkilökunnalle, asukkaille ja myös Kotipihlajan asukkaille.

Joulukauden avauksen ohjelmassa oli aluksi LC Napapiirin Jukka-Pekka Alasuutarin puheenvuoro ja juonto, kaupunginvaltuuston 2. varapuheenjohtajan Mikkel Näkkäläjärven puhe sekä seurakunnan pastori Hannamaria Yliraudanjoen puhe.

Kunnan pojat soitti ja laulatti joululauluja sekä saimme kuulla myös hienoa kuorolaulua. Paikalla oli joulutunnelmasta nauttimassa n. 20 talon asukasta/talonväkeä.

Joulunavaukseen kuusi valoineen

Klubimme toimittaa myös joka vuosi Saarenkodin ja Pulkamontien terveyskeskuksen etupihalle joulukuusen ja siihen valot.

Kuvat: Jukka-Pekka Alasuutari

LC Rovaniemi/Napapiiri