LC Rovaniemi / Napapiirin Rantasaunan lasitustalkoot

30.6.2022

Ikkunaplexit paikoillaan. Nyt hienot näkymät ulos ja tuulensuoja terassille.

Kevättalvella Kaarina Koski esitti Jorma Alakulpille, että jos klubimme tekisi hänen rantasaunan terassin ikkuna-aukkoihin muoviplexistä lasitukset.

Jorma esitti Kaarinan toivomuksen klubin kokouksessa, jossa ikkunatalkoot hyväksyttiin talkoiltavaksi.

Myöhemmin keväällä käytiin mittaamassa ikkuna-aukot ja sen jälkeen Jorma kävi Kaarina Kosken kanssa tilaamassa ikkunaplexit Lasi-Haloselta. Jorma haki sitten valmiit plexit Kaarinan luo ja myöhemmin käytiin vielä hakemassa K-Raudasta rimat plexien kiinnittämiseen. Kaarina itse maksoi kaikki materiaalit.

Tämän jälkeen kesäkuun lopussa asensivat Pertti Mattanen ja Jorma Alakulppi plexit paikoilleen.

Kesän kuumimmat helteet sattuivat asennuksen ajaksi.

Nyt on Kaarinalla hyvä katsella rantasaunan terassilta plexien läpi Ounasjoelle.

Teksti ja kuvat: Jorma Alakulppi