LC Rovaniemi / Napapiirin seinäkalenteri

18.12.2022

LC Rovaniemi/Napapiirin klubimme tärkeimpiin ja suurimpiin perinteisiin aktiviteetteihin kuuluvan seinäkalenterin talkoita ei pidetty tällä kertaa perinteiseen malliin. Ennen kalenteritalkoisiin on osallistunut lähemmäs kymmenen klubin jäsentä. Mainoksia seinäkalenteriin hommasivat Jukka-Pekka Alasuutari, Seppo Jänkälä ja Jorma Alakulppi. Jorma teki seinäkalentereiden suuren ”pohjustustyön” eli mainokset kalenteriin ja kalenterisivujen taiton sekä lähetyksen painoon. Jorma haki PoPan painosta sitten painetut aineistot kotiinsa ja teki yksin kalentereiden kokoamisen valmiiksi. Tämä oli Jorman aikatauluihin paremmin sopiva malli. Kalentereita oli painettu vähän yli 1200 kpl ja ne jaetaan mainostajille, klubijäsenille sekä tällä kertaa myös klubin joulumyyjäisissä.

Teksti ja kuvat: Jorma Alakulppi