Lionstoiminta-iltapäivä Rovaniemellä 26.8.2022

26.8.2022

L-piirin ja Rovaniemen lionsklubien järjestämässä Lionstoiminta-iltapäivässä perjantaina Rovaniemellä esiteltiin lionstoimintaa ja leijonien hyväntekeväisyystyötä. Haastateltavina oli pitkään lionstoiminnassa mukana olleita leijonia Kemijärveltä ja Rovaniemeltä sekä myös auttamisen kohteina olleita tahoja.

Lionstoiminta-iltapäivä oli oheistapahtuma viikonloppuna Rovaniemellä järjestettävään Suomen Lions-liiton kuvernöörineuvoston kokoukseen. Saimme mukaan haastateltaviksi myös kuvernöörikokoukseen osallistujia. Haastateltavina olivat mm. Suomen Lions-liiton puheenjohtaja Heikki Mäki ja edellisen kauden pj Sanna Mustonen.

Iltapäivän ohjelmassa oli haastattelujen lisäksi muun muassa arvontaa, esitteitä, karkkitarjoilua sekä lipaskeräystä ukrainalaisten hyväksi.

Teksti: Helena Tuulaniemi
Kuvat: Helena Tuulaniemi, Jorma Alakulppi, Suomen Lions-liitto, Sirkka Lankila, Paula Kortelainen ja Petri Kaukiainen.