Klubin tapahtumien esittelyä

Tällä juttulomakkeella voit kertoa L-piiriin kuuluvan lionklubisi monenlaisista tapahtumista ja aktiviteeteista tällä ja miksei myös menneilläkin kausilla.

Laittakaahan ahkerasti kuvia ja tekstejä klubinne tapahtumista ja aktiviteeteista! Vaikkapa vain yksi kuva ja lyhyt teksti tai pelkkä kuvateksti mukaan, sekin riittää! Uutisia päivitetään myös L-piirin eri somekanaviin Facebookiin ja Instagramiin. Jos laitatte videon, se voidaan julkaista myös L-piirin YouTubessa ja tällä sivustolla Klubitapahtumat-osiossa.

Lähetä klubitapahtumanne juttu + kuvia oheisella lomakkeella tai sähköpostitse viestintävastaavalle, yhteystiedot tässä

Klubitapahtuma-lomake

Täytä tämä lomake ja liitä juttuteksti joko word- tai pdf-tiedostona klubitapahtumastanne mukaan (vain 1 juttu/lomake). Liitä 1-5 kuvaa mukaan erillisinä tiedostoina.

Lähetä tapahtuman lisäkuvat erillisenä liitteenä sähköpostitse viestintävastaavalle, yhteystiedot tässä.

Klubitapahtuma

Lähettävä klubivirkailija
Minne haluat julkaisun?

Teksti ja kuvat

Voit kirjoittaa myös pelkän tekstin tähän ja lisätä kuvat erillisinä tiedostoina, 1-5 kuvaa.

Kuvien lähetys

Lisää 1-5 kuvaa tähän

Lisäkuvat

Ethän ole robotti? Kirjoita yhteenlaskun vastaus alle.