LC Rovaniemi/Napapiirin Perinteiset Joulumyyjäiset

Lions Club Rovaniemi/Napapiirin Perinteiset Joulumyyjäiset järjestetään nyt seitsemännen kerran Santasportilla Lapin urheiluopistolla 7.-8.12.2024 klo 10-16 molempina päivinä.

Myyjäisten pöytävarauksia voi tehdä 1.9. klo 8.00 alkaen.
Meillä on reilut 120 pöytää, joista varmasti löydät omasi, joten kannattaa varata pöytä hetimiten, niin saa parhaan mahdollisen paikan!

Tee varaus tästä myyntipaikkavaraus.fi tai verkkosivuiltamme Perinteiset Joulumyyjäiset

Molempina päivinä on myyjäispaikalla myös pientä ohjelmaa, mm. musiikkiesityksiä, joulumusiikkia taustalla, oma Joulupukkimme kiertää parin tunnin ajan myyjäisissä jakaen karkkia ja jututtaen lapsia. Myös kuvaus Joulupukin kanssa on mahdollista. Ulkoalueella on myös talutusratsastusta ja rekiajelua! Ja tokihan makkarat paistuvat ja maistuvat ulkosalla!

Myyjäispaikalla on myös oma kahviomme, josta saa herkullista suolaista ja makeaa pikkupurtavaa ostosten sekä myyntien lomassa.

Tervetuloa mukaan Lapin suurimpiin Joulumyyjäisiin nauttimaan aidosta Joulun tunnelmasta!

LC Rovaniemi/Napapiirin joulumyyjäistoimikunta

#perinteisetjoulumyyjäiset #joulumyyjäiset #joulu #jouluntunnelmaa #montatapaatehdähyvää #joululahjat