KiTeNet - Kiusaamisesta Terveeseen Nettikäytökseen

Kiusaamisesta terveeseen nettikäytökseen -kampanja kehittää lasta tasapainoiseen elämään paremman perhevuorovaikutuksen avulla

Suomen lionit ovat vuosikymmenen puhuneet lasten nettiturvallisuudesta. Aihe on entistä ajankohtaisempi. Mitä vanhemmat tarvitsevat luotsatakseen lapsiaan terveeseen mediankäyttöön?

Edellämainituista syistä lionit toteuttavat kaudella 2021–2022 valtakunnallisen KiTeNet-kampanjan, jonka kohteena ovat 10–vuotiaat (8–12 v.).

Suomen Lionsliiton sivuilta löytyvät klubeille vinkit ja materiaalit hyvän vanhempaintapahtuman järjestämiseen: järjestelyohjeet, yhteydenottokirjeet, lisätietovinkit ja neuvonta-avun yhteystiedot.

YouTube-videon näyttäminen ei onnistunut. Tarkista markkinointievästeiden hyväksyminen ja selaimen yksityisyysasetukset.
Tietoiskuvideo - klikkaa kuvaa