UUSI RAUHANJULISTEKILPAILU ON KÄYNNISTYNYT KAUDELLE 2020-2021

TEEMALLA: ” Peace through service – Rauha palvelun kautta ”

Rauhanjulistekilpailu on jo vuosikymmenien ajan rohkaissut ja auttanut nuoria osoittamaan luovuuttaan, pyrkimyksiään ja toiveitaan maailman rauhasta taiteen kautta.

Kilpailu on osa maailman laajuista Lions-nuoriso-ohjelmaa, jota myös L-piirin klubit ovat kiitettävällä tavalla toteuttaneet vuosia piirimme nuorten keskuudessa. Viimeisen 33 vuoden aikana yli neljä miljoonaa lasta lähes sadasta maasta on osallistunut kilpailuun. Auttakaa klubeissa tekemään maailmasta rauhanomaisempi paikka sponsoroimalla kilpailua paikallisissa kouluissa tai nuorisoryhmissä. Kilpailuun voivat osallistua nuoret, jotka ovat 11-,12- tai 13-vuotiaita 15. marraskuuta.

Miten klubeissa edetään:

1. Klubissa tulisi olla yhteyshenkilö.
2. Yhteydenotto kouluihin / kerhoihin kilpailun esittelyä varten.
3. Klubi hankkii yhden kilpailupaketin jokaista sponsoroitua kilpailua kohden.
    Paketin sisältö:
        3.1  Virallinen klubikilpailuopas ja -säännöt
        3.2  Virallinen koulun tai nuorisoryhmän kilpailuopas ja –säännöt,
                 tiedote koteihin
        3.3  Tarra, voittojulistetta varten
        3.4  Todistukset voittajille
4. Paketin voi tilata suoraan Suomen Lions-liiton verkkokaupasta, jota hoitavat edelleen sekä B-piiri että N-piiri. Voimme tilata Rauhanjulistepaketteja sieltä normaaliin tapaan.
5. Ennakkotilauksia on hyvä tehdä pian, sillä paketteja on rajallinen määrä. Tilausaika päättyy 30.9.2020.

Kouluihin on syytä olla yhteydessä jo kevään aikana, jotta he ehtivät valmistautua omissa syyskauden ohjelmissaan tähän kilpailuun. Tarkistakaa paketin sisältö ja pitäkää klubille kuuluva materiaali.

Terveisin

Terttu Alavuokila