Lions Quest - elämisentaitoja

YouTube-videon näyttäminen ei onnistunut. Tarkista markkinointievästeiden hyväksyminen ja selaimen yksityisyysasetukset.

Lionsklubit tekevät arvokasta palvelutyötä ehkäisemällä syrjäytymistä ja tukemalla nuorison kasvamista tasapainoisiksi yhteiskunnan jäseniksi.

Lions Quest -koulutuksen avulla annetaan kasvattajille, kuten opettajille, varhaiskasvattajille ja nuorisotyöntekijöille välineet opettaa lapsille ja nuorille elämisentaitoja.

Lions Quest on ollut Suomessa käytössä jo yli 20 vuotta. Sinä aikana on koulutettu runsaat 17.000 kasvattajaa.

LIONS QUESTIN SISÄLTÖALUEET

1. Turvallinen ryhmä

• Myönteinen, erilaisuutta arvostava oppimisilmapiiri

2. Itseluottamus ja päätöksenteko