Rauhanjulistekilpailutöiden toimittaminen piirikuvernöörille 2020-21

TIEDOKSI: KLUBIEN PRESIDENTIT JA RAUHANJULISTEVASTAAVAT / PIIRI 107-L

Kilpailun aikataulun mukaan töiden kerääminen ja arviointi kouluilla on ajankohtainen.

Klubien tulee suorittaa parhaan työn valinta jokaista sponsoroitua kilpailua (pakettia) varten. Parhaiten kilpailun kriteerit: omaperäisyys, taiteellinen ilmaisu ja teeman ”Rauha palvelun kautta ” ilmaiseminen, täyttävä työ tulisi toimittaa poikkeuksellisesti viimeistään 10.11.2020  Toivon, että lähettäisitte työt hyvissä ajoin, sillä työt arvioidaan 14.11.2020 pidettävässä Piirihallituksen kokouksessa.

Voitte toimittaa työt myös suoraan kokouspaikalle  Kuusamoon

Piirikuvernöörin osoite

Piirikuvernööri Arto Harju-Autti,  Auttintie 41, 97655 Autti

Piirikuvernöörin johdolla valitaan piirin paras työ, joka lähtee kisaamaan jatkopaikasta moninkertaispiirin kuvernöörineuvoston puheenjohtajalle 1.12.2020 mennessä. Joulukuun puolessavälissä siellä voittajaksi valittu työ lähetetään kansainvälisen päämajan PR-osastolle. Kansainvälisille voittajille ilmoitetaan viimeistään 1.2.2021.

Muistakaa merkitä voittotyön taakse kaikki tarrassa vaadittavat tiedot.

Klubin tulee hoitaa kouluilla tai muissa yhteisöissä tapahtuva palkitseminen.  Huomatkaa paketin kunniakirjat.

Kirjoittakaa kilpailusta pieni juttu paikallislehteen.

L-Piiri palkitsee myös parhaaksi valitsemansa työt.

Keminmaa 28. 10.2020

Terveisin Terttu Alavuokila