LC Pudasjärven Venetsialaiset

Pudasjärvellä Venetsialaiset

Pudasjärven Lions Club järjestää neljän edellisen vuoden tapaan Venetsialaiset lauantaina 31.8. Jyrkkäkosken huvialueella.

Viime vuonna Venetsialaisiin myytiin yli 1000 lippua, mikä täytti erinomaisesti järjestäjien odotukset. Pudasjärven Lionsklubin presidentti Janne Moilanen kertoo, että tänä vuonna odotetaan vielä väkimäärän nousevan. Jokaisella numeroidulla sisäänpääsylipulla voi voittaa 500 euron matkalahjakortin. Tansseissa tahdit takaa yli 40 vuotta tanssilavoja kiertänyt Pentti Kumpulainen Lumijoelta ja uutuutena on Liekkiryhmä Tulikukan tuliesityksiä. Myytävänä on liha- ja kalaruokaa.

Jyrkkäkosken huvikeskuksen omistava Pudasjärven Urheilijat ovat tapahtuman järjestämisessä tärkeänä yhteistyökumppanina.

– Venetsialaiset ovat leijonien yhteishengen näyttö sekä piristysruiske. Saimme olla tekemässä jotain konkreettista ja hyvän asian puolesta – keräämässä varoja palvelu- ja auttamistoimintaan, toteaa Moilanen.

Pudasjärven Urheilijoiden puheenjohtaja Seppo Sammelvuo kertoo, että aluetta on koristeltu ja valaistuksella luodaan hienoa ”venetsialaismaista” tunnelmaa. Puolen yön aikaan poltetaan kokko.

⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠Linkki koko Pudasjärvi -lehteen: