LC Rovaniemi / Napapiirin lahjoituksia

Luovutustilaisuus Saaren koulun jalkapallokaukalossa.

LC Rovaniemi/Napapiirin klubin lahjoitus RoPSin soveltavalle pallokerholle
LC Rovaniemi/Napapiirin klubi lahjoitti RoPS soveltavalle pallokerholle stipendin. Soveltavan pallokerhon vetäjä Sirpa Oivo kiitti lahjoituksesta ja kutsui samalla LC Napapiirin klubin luovuttamaan lahjoituksen ja pelaamaan heidän kanssaan "harkkamatsin”. Lahjoituksen luovutus ja jalkapallopeli olivat Saaren ala-asteella torstaina 27.5.2021 klo 19-20 Saaren koulun kaukalossa.

Lisätietoja ja kuvia LC Rovaniemi/Napapiirin verkkosivuilta sekä RoPS soveltavan pallokerhon facebookista.

Kuva: RoPS soveltava pallokerho

* * * * *

Luovutustilaisuus OAK:n kansallisten kisojen yhteydessä.

LC Rovaniemi/Napapiirin klubin lahjoitus Ounasvaaran Atleettiklubille

Lahjoituksen luovutti lauantaina 29.5. OAK:n kansallisten kisojen yhteydessä LC Rovaniemi/Napapiirin klubin 1. varapresidentti Anna-Maarit Jokelainen ja lahjoituksen otti vastaan OAK:n puheenjohtaja Jussi Timonen-Nissi.

Lisätietoja LC Rovaniemi/Napapiirin verkkosivuilla sekä OAK:n facebookissa

Kuva: OAK