Vuosikokous 23.4.2022

L-piirin vuosikokoukseen osallistujia

L-piirin vuosikokous, Melvin Jones, Arne Ritari ja iltajuhla pidettiin lauantaina 23.4.2022 Kylpylähotelli Pohjanrannassa Keminmaassa.

Paikalla oli runsaasti osallistujia.

Piirikuvernööri Veijo Nurmikumpu toivotti kokousväen tervetulleeksi. Kokouksen alussa oli poisnukkuneiden muistaminen ja seppelpartion lähettäminen, jonka toimitti Keminmaan kirkkoherra Ari Rautakoski, kynttilöiden sammutus, Annu Nurmikumpu.

Lionsliiton terveisiä ja uutisia kertoi Suomen Lions-liiton puheenjohtaja Sanna Mustonen, paikalla oli myös hänen puolisonsa Mika Mustonen.

Tulelan Nuorisoleirin johtaja Kirsi Virtanen, LC Pudasjärvi, kertoi L-piirin nuorisoleiristä kaudella 2022-2023.

Puolisoille oli järjestetty omaa ohjelmaa kokouksen ajaksi.

Kokouksessa käsiteltiin esityslistan mukaiset asiat sekä valittiin seuraavan kauden DG Jouni Hilke, 1. VDG Tiina Pesola ja 2.  VDG Matti Puolakanaho.

Kokouksessa palkittiin ansioituneita piirihallituksen jäseniä sekä muita lioneja. Palkittuja olivat Raija Kylmälä, LC Simo, 1. ruusukkeen ansiomerkki, Arto Koivuniemi, LC Keminmaa 100% presidentin ansiomerkki, Heimo Turunen, LC Pudasjärvi Lions-liiton ansiotähti, Tommi Venäläinen, LC Rovaniemi/Pöyliö 100% presidentin ansiomerkki. Piirikuvernööri Veijo Nurmikumpu ja piirihallituksen sihteeri Päivi Frantti toimivat ansiomerkkien jakajina.

Katso kokouskuvia tästä