Piirihallituksen 1. kokous ja avajaisjuhla Autti

Piirikuvernööri Arto Harju-Autti avasi kokouksen ja toivotti kokousväen tervetulleeksi.

L-piirin kauden 2020 – 2021 ensimmäiseen piirihallituksen kokoukseen, PDG- ja puolisotapaamiseen saapui runsaasti osallistujia. Kokous pidettiin lauantaina 5.9. Auttin kylän kauniissa maisemissa Auttin Nuorisoseurantalolla klo 11.00 alkaen.

Piirikokouksen avasi piirikuvernööri Arto Harju-Autti ja toivotti kokousväen tervetulleeksi. Kokouksen alussa muistimme poisnukkuneita jäseniä perinteisin toimin. Tällä hetkellä vallitsevan koronatilanteen vuoksi laulamisen sijaan kuuntelimme perinteisen Leijonahenki-laulun, jonka jälkeen suoritettiin useita palkitsemisia edellisen kauden piirikuvernöörin Raimo Torvelan toimesta. Tilaisuudessa oli myös Lapin Leijona -lehden 20 vuoden "toimittamisen" työn taakseen jättäneen lion Kari Heikkilän Lions-ritariksi lyöminen juhlavalla tavalla. Hänet löi ritariksi piirihallituksen ARS-vastaava Hilkka Paloniemi.

Kokouksessa käsiteltiin asialistan mukaiset asiat sekä eri lohkojen puheenjohtajien ja toimikuntien puheenvuorot ja esitykset.

Kokouksen päätteeksi saimme vielä kuunnella livenä hienoa harrmonikkamusiikkia. Hieno päätös piirihallituksen 1. kokoukselle.

Huom! Matkalaskulomake löytyy täältä. Täytä ja lähetä piirikuvernööri Arto Harju-Auttille.

Katso kokouskuvia

kuvat Helena Tuulaniemi ja Kari Heikkilä

Piirihallituksen 1. kokous

Piirihallituksen 1. kokous la 5.9.2020 klo 11.00 / Rovaniemi Auttin nuorisoseuran talo, Poroharjuntie 95

Huom!

Kokouksen matkalaskulomake löytyy täältä.

Täytä ja lähetä lomake piirikuvernöörille.