Piirihallituksen 2. kokous Pello

L-piirin kauden 2021-2022 toinen piirihallituksen kokous pidettiin 13.11.2021 Hotelli Pellonhovissa.

Piirikokouksen avasi piirikuvernööri Veijo Nurmikumpu klo 12.00 ja toivotti kokousväen tervetulleeksi. Perinteinen Leijonahenki laulettiin yhdessä kokouksen alussa.

Seuraavana oli vuorossa paneelikeskustelu aiheesta Jäsenkehityksen mahdollisuudet ja haasteet. Liisa Isomaa alusti paneelikeskustelun, Kari Salmela LC Rovaniemi Ounasvaara toimi paneelikeskustelun puheenjohtajana ja muut panelistit olivat Tuomo Romakkaniemi LC Rovaniemi Ounasvaara, Matti Puolakanaho LC Pello, Maaret Ihme LC Pudasjärvi Hilimat ja Annikka Tuohino LC Ylitornio. Keskustelun aikana käytiin läpi monipuolisesti jäsenyysasioita.

Rauhanjulistekilpailuun osallistuneista koululaisten piirustuksista valittiin voittaja. Voittajaksi valittiin Kemin Karihaaran koulusta Venla Karjalaisen työ nro 3. Sponsorina toimi LC Kemi/Merenhelmet. Jaetulla toiselle sijalle tulivat Minttu Pahajoki / Rantavitikan peruskoulu 7A / sponsorina LC Rovaniemi Ounasvaara ja Stella Jaakola / Rantavitikan peruskoulu 7A, sponsorina LC Rovaniemi Ounasvaara.

Rauhanjulistekilpailuun osallistuneiden töiden kuvia voit katsoa täältä

Kokouksessa käsiteltiin asialistan mukaiset asiat sekä eri lohkojen puheenjohtajien ja toimikuntien puheenvuorot ja esitykset.

Kokous päätettiin klo 16.10.