LC Napapiirin joulunavaus

Jokavuotinen perinne Joulunavaus oli tällä kertaa koronapandemian vuoksi erilainen Saarenkodissa Pulkamontiellä. Klubimme vuorottelee Saarenkylän omakotiyhdistyksen kanssa järjestelyistä. Tällä kertaa oli klubimme vuoro järjestää tapahtumatarjoilut. Lion Jorma Alakulppi toimitti glögit, piparit ja suklaakonvehdit Saarenkodin henkilökunnalle, jotka tarjoavat ne asukkaille ja myös Kotipihlajan asukkaille. Klubin vastuulla on joka vuosi toimittaa Saarenkodin ja Pulkamontien terveyskeskuksen etupihalle joulukuusi ja siihen valot. Joulukuusen pystyttämisessä olivat mukana Markku Sääskilahti, Jussi Timonen-Nissi, Jukka-Pekka Alasuutari ja Jorma Alakulppi. Markku Sääskilahden puutavara-autolla saatiin kuusi paikalle ja pystyyn. Myöhemmin kävivät Ranta-Valkaman miehet nosturiautolla laittamassa jouluvalot kuuseen.

Katso lisää LC Napapiirin sivuilta