Piirihallituksen 2. kokous GTM-kokouksena

Piirihallituksen oli tarkoitus kokoontua Kuusamossa 14.11.2020. Koronatilanteesta johtuen kokous hoidetaan etänä.

Piirihallituksen jäsenille lähetetään osallistumislinkki.  Myös klubeille toimitetaan osallistumislinkki, josta voi seurata kokouksen kulkua.

Kokouksessa on tarkoituksena keskustella klubien toiminnan kehittämiseen liittyvistä asioista ja piirin toimintasuunnitelman toteuttamisesta.

Ilmoittautumiset kokoukseen 7.11.2020 mennessä piirisihteeri Päivi Frantille sähköpostilla paivi.frantti@gmail.com

Tervetuloa mukaan kokoukseen!

* * * * * *

Tervetuloa L-piirin kauden 2020-2021 toiseen piirihallituksen kokoukseen, PDG- ja puolisotapaamiseen lauantaina 14.11.2020 klo 11.00, Kuusamo, Holiday Club Kuusamon Tropiikki, Kylpyläntie 5, 93600 Kuusamo

paivi.frantti@gmail.com

Huom! Mikäli koronatilanne vaikeuttaa kokouksen onnistumisen livenä, asiasta tiedotetaan lähempänä ajankohtaa ja katsotaan josko kokous voitaisiin viedä läpi etäjärjestelyillä.