L-piirin vuosikokous - Rovaniemi

(+ Melvin Jones- ja Arne Ritari -juhla)

L-piirin kokousväkeä oli runsaasti paikalla. Kuva: Heimo Turunen

L-piirin vuosikokous ja piirihallituksen kauden 6. kokous sekä arvokas Melvin Jones- ja Arne Ritari-juhla vietettiin Rovaniemellä Joulupukin Pajakylässä Napapiirillä lauantaina 22.4. runsaan osallistujamäärän kera. Paikalla oli n. 80 L-piirin jäsentä ja puolisoa.

Ennen kokousta nautimme Ravintola Three Elvesin maukkaan lounaan jälkiruokakahveineen, jonka jälkeen siirryimme Joulutontun Klubitalolle pitämään piirin vuosikokouksen.

Kokouksen aluksi lauloimme perinteisen Leijonahenki-laulun taustalla soivan säestyksen kera. Tämän jälkeen oli poisnukkuneiden muistaminen ja seppelpartion lähettäminen, jonka toimitti Rovaniemen seurakunnan aluekappalainen Topi Litendahl, kynttilöiden sammutus Raija Hilke.

Nuorisoleirin johtaja Katri Virtanen, LC Pudasjärvi, kertoi L-piirin järjestämästä ja hienosti sujuneesta Pikku-Syötteen nuorisovaihdon talvileiristä tammikuussa 2023 ja monenlaisista leiritapahtumista ja -kokemuksista kuvien kera.

Kokouksessa käsiteltiin esityslistan mukaiset asiat sekä valittiin seuraavan kauden DG Tiina Pesola, 1. VDG Matti Puolakanaho ja 2.  VDG Jouko Niikkonen.

Kokouksessa palkittiin ansioituneita piirihallituksen jäseniä sekä muita lioneja. Palkittuja olivat viime kauden 100% presidentit Birgitta Laakso Roi/Petronella, Anna-Liisa Seppänen Pudasjärvi/Hilimat, Katri Virtanen Pudasjärvi ja Liisa Isomaa Rovaniemi, 1-ruusukkeen ansiomerkillä palkitut Paula Taskila Tornio/Mamselli, Keijo Ruonala Ranua ja Marko Kokkila Kuusamo/Kitka.

Aggregaatteja Ukrainaan -kunniakirjat luovutettiin LC Simo, pres Markku Kylmälä ja LC Ylitornio, pres Annika Tuohino. Kokouksessa palkittiin myös LC Ounasjoki, pres Arto Ruonela klubin jäsenmäärän kasvun ollessa tällä kaudella 41,62%.

Iltajuhlasta juttua tulossa kuvineen..

Katso kokouskuvia tästä

Lionspiiri 107-L:n vuosikokous pidetään Napapiirillä, Joulupukin Pajakylässä Rovaniemellä lauantaina 22.4.2023 klo 12.30 alkaen.

HOX HOX HOX!

Ilmoittautuminen ja lounas ovat siirtyneet Santa Claus Holiday Villagen päärakennukseen heti alueen liittymän viereen.

Kokous ja iltajuhla pidetään jo aiemmin ilmoitetuissa paikoissa.

Aikataulu:

Klo 10.30 - 12.15 Ilmoittautuminen
Klo 11.00 - 12.20 Lounas
Klo 12.30 - 16.15 Piirin vuosikokous
Klo 19.00 -24.00 Piirin juhla

Tapahtumaan ilmoittautuneita on kaikkiaan yli 80. Osanotto on siis ilahduttavan runsas.

TERVETULOA!

Ohessa L-piirin vuosikokoukseen liittyvien rakennusten kartta.

Kokouspaikka Santa Claus Holiday Village, Tonttujen klubitalo, Tähtikuja 2, Rovaniemi (Napapiiri). Iltajuhla pidetään myös Napapiirillä, Santas Cuisine-ravintolassa, os. Joulumaantie 15, 96930 Rovaniemi.

L-piirin klubeille

Ilmoittautuneille lähetetään tarkemmat ohjeet ja aluekartta viikko ennen kokousta.

Osallistumismaksu 25 euroa, sisältää lounaan ja väliajalla kokouskahvit/-teen sekä makean kahvileivän.

Maksut maksetaan ilmoittautumisen yhteydessä 10.4.2023 mennessä piirin tilille.

Ilmoittautumislinkki

Muistathan maksaa ilmoittamasi osallistumiset (vuosikokous ja iltajuhla) piirin tilille 10.4.2023 mennessä, tilinumero sähköpostiviestissä. Mikäli maksatte klubina edustajienne maksuja, muistattehan mainita klubinne nimi ja maksettavien osallistujien lukumäärä.

Iltajuhla 46 €

• Tervetulomalja
  • Buffet ruokailu
  • alkuruokapöytä, pääruoka (liha, kala ja kasvis vaihtoehto)
  • jälkiruokabuffet sekä kahvi ja tee

Päivän aikataulu:

• Ilmoittautuminen ja valtakirjojen tarkastus klo 10.30 - 12.15
  • ruokailu klo 11.30 - 12.20
  • Piirin vuosikokous klo 12.30 alkaen
  • Iltajuhla klo 19.00 alkaen

Alla olevassa kartassa on merkitty tilojen sijainti.
Muu kokousmateriaali piirin verkkosivuilla Vuosikokous-osiossa.

Tervetuloa!

Jouni Hilke
DG 2022-2023, Lionspiiri107-L
jouni.hilke@lions.fi

Jokainen vastaa majoituksestaan. Napapiiriltä voi varata kokoushintaisia mökkejä hintaan 87 euroa / mökki (1-2 hlö per mökki) ja lisävuode 50 e. Mökkiin mahtuu tarvittaessa 3 aikuista, mutta suosittelevat mökkiä kahdelle aikuiselle, lisävuode on sohvasänky. Hinta sisältää aamiaisen. Varauksen voi tehdä sähköpostilla sales@schv.fi . Varauksen yhteydessä tulee mainita koodi 0423LION, vieraiden nimet ja aikuisten lukumäärä. Majoituksen voi varata myös keskustan hotelleista. Niihin ei ole pyydetty kokoustarjousta.