Virkailijavalmennukset

Kevään 2024 virkailijavalmennukset

Tämän kevään 2024 kaikki virkailijavalmennukset sekä etänä että eri paikkakunnilla on saatu pidettyä.

Ensimmäinen valmennus (presidentit, jäsenkoordinaattorit, viestintävastaavat, palvelukoordinaattorit), pidettiin Posiolla 11.4., seuraava Torniossa 17.4.  ja viimeinen Rovaniemellä 11.5. sekä alueen ja lohkon puheenjohtajille 18.5. Rovaniemellä. Etävalmennus sihteereille pidettiin 16.4. ja rahastonhoitajille 14.5. Sihteerit valmensi piirikuvernööri Tiina Pesola ja rahastonhoitajat valmensi L-piirin rahastonhoitaja Päivi Frantti

Rovaniemen valmennustilaisuudessa oli runsaasti uusia ja "vanhojakin" valmennettavia presidentin, palvelu-, jäsen- sekä viestintävastaavan tulevan kauden 2024-2025 klubivirkailijoiden toimiin.

Valmennustilaisuus aloitettiin yhteisellä kokoontumisella ja Suomen Lions-liiton viestintäjohtajan Ulla Karppisen esityksellä. Hän kertoi liiton mm. tuoreimmat viestintäuutiset, avasi ensi kauden toimintasuunnitelmaa sekä kertoi myös todella kattavasti liiton ensi kaudella alkavasta Kutsu lioniksi -kampanjasta.

Ruokailun jälkeen siirryimme  omiin koulutusluokkiin, presidentit omaansa ja palvelun/jäsenten ja viestinnän osuutta jatkettiin yhdessä samoin kuin edellisenä vuonna. Viestintävastaavien valmennuksen piti L-piirin viestintävastaava Helena Tuulaniemi ja jäsenjohtajien valmennuksen L-piirin jäsenkoordinaattori Liisa Isomaa ja palvelujohtajien valmennuksen palvelujohtajakoordinaattori Tuomo Romakkaniemi.

Kiitos kaikille valmennuksiin osallistuneille sekä valmentajille hyvistä koulutuksista!

Katso kuvia tästä

Suomen Lions-liiton viestintäjohtajan
Ulla Karppisen esitys L-piirin valmennustilaisuuteen

Alueen ja lohkon puheenjohtajien valmennus la 18.5.24 klo 12.00 Rovaniemellä

Tervetuloa valmistautumaan kauteen 2024 - 2025 OAJ:n toimistolle Korkalonkatu 18.

Aloitamme kevyellä lounaalla, valmistaudumme mm. klubivierailuihin ja tehtäviin. Valmennus on maksuton ja pyrimme tukemaan matkakustannuksissa. Kimppakyytejä käytetään ensisijaisesti.

* * * * * * *

Ilmoittaudu katri.virtanen2@gmail.com hyvissä ajoin.

• TO 11.4.2024 Posio klo 18.00

• TI 16.4.2024 Etäkoulutus klo 19.00
    sihteerit - Tiina Pesola

• KE 17.4.2024 Tornio klo 18.00

• LA 11.5.2024 Rovaniemi
    presidentit, jäsenkoordinaattorit, viestintävastaavat, palvelukoordinaattorit

• TI 14.5.2024 klo 18.00 Rahastonhoitajien valmennus etänä, Päivi Frantti, ilmoittautumiset paivi.frantti@gmail.com

• LA 18.5.2024 LOHKARIKOULUTUS Rovaniemi klo 10.30
    Lisätietoa myöhemmin

L-piirin uusien virkailijoiden koulutus toteutetaan yleensä kevään aikana hajautetusti usealla eri paikkakunnalla.

Valmennukset on tarkoitettu tulevan kauden presidenteille, sihteereille, rahastonhoitajille, jäsenjohtajille ja viestintävastaaville ja myös kaikille kiinnostuneille!

Rovaniemellä koulutetaan myös tulevan kauden lohkonpuheenjohtajat.

Tilaisuuksien alussa kerrotaan myös yhteisistä ajankohtaisista asioista.

Voit valita itsellesi parhaiten sopivan koulutusajan ja -paikan ja osallistua halutessasi myös useampaan koulutukseen.