LQ-peruskurssi Rovaniemellä 21.-22.3.2022

Lions Quest peruskurssi pidettiin Rovaniemellä 21.-22.3. Kurssilla mukana olleet 10 kasvattajaa iloitsivat ohjelman monipuolisuudesta ja kurssin lämpimästä ja turvallisesta ilmapiiristä. Kahden päivän aikana keskusteltiin oman työn iloista ja haasteista, jotka liittyvät lapsiin / nuoriin. Jokainen sai mukaansa konkreettisia vinkkejä ja valitsemansa opettajan oppaan, joka sisältää helposti käyttöön otettavia tuokioita elämisentaitojen opettamiseen. Yhteinen odotus oli myös se, että kumpa jo pääsisi kokeilemaan kaikkea omien oppilaidensa kanssa!

Lämmin kiitos sinulle, Lion, joka omalla pyyteettömällä vapaaehtoistyölläsi mahdollistit tämän koulutuksen ja näiden kasvattajien kautta olet mukana tukemassa työtämme lasten terveen kasvun hyväksi. Lämmin kiitos myös kurssin käytännön järjestelyistä!

Lions Quest kouluttaja Johanna Arho-Forsblom