Koulutus Rovaniemi - Posio - Tornio 2022

Tämän kevään kaikki toimihenkilökoulutukset eri paikkakunnilla niin Rovaniemellä 7.5., Posiolla 9.5. kuin Torniossa 12.5. on nyt saatu pidettyä. Koulutukset sujuivat hyvin uusien tulevien virkailijoiden ollessa tyytyväisiä oppeihinsa, joita he pääsevät toteuttamaan uudella toimintakaudella 2022-2023.

Kouluttajina toimivat Jouni Hilke (lohkojen puheenjohtajat), Tiina Pesola (presidentit), Veijo Nurmikumpu (sihteerit) ja Ahti Massa (rahastonhoitajat).

Nyt oli ensimmäistä kertaa jäsenkoulutuksen yhteydessä myös palvelu- ja viestintäkoulutus, mistä saatiinkin hyvää palautetta ja palvelu- ja viestintäosio tulee olemaan jatkossakin mukana koulutuksissa. Koulutuksia pitivät Liisa Isomaa (jäsenkoulutus), Tuomo Romakkaniemi (palvelukoulutus) ja Helena Tuulaniemi (viestintäkoulutus).

Koulutuspäivän tai -illan aluksi katsottiin L-piirin palvelujohtaja Tuomo Romakkaniemen strategiaesitys sekä Suomen Lions-liiton viestintäjohtaja Raimo Sillanpään Viestintäesitys-video viestinnästä. Videosta saatiin tosi paljon hyvää palautetta ja tähän varmaankin on jossain vaiheessa tulossa vastaavanlaista jatkumoa koulutuksiin viestinnän osalta. Viestintäjohtaja on käytettävissä myös livenä koulutustilaisuuksissa sekä myös muissa tilaisuuksissa tarvittaessa ja näin sovittaessa.

Viestinnän koulutusmateriaalit ohessa mukana.

Kiitos kaikille järjestäjille, kouluttajille ja koulutukseen osallistujille!

Koulutuskuvia Rovaniemen toimihenkilökoulutuksesta 7.5.2022

Katso tästä Suomen Lions-liiton viestintäjohtajan Raimo Sillanpään L-piirin koulutuspäiville valmistama Viestintäesitys-video. Tätä videota voitte käyttää esim. viestinnän koulutusvideona klubinne eri tilaisuuksissa.

YouTube-videon näyttäminen ei onnistunut. Tarkista markkinointievästeiden hyväksyminen ja selaimen yksityisyysasetukset.

L-piirin uusien toimihenkilöiden koulutus toteutetaan yleensä kevään aikana hajautetusti usealla eri paikkakunnalla.

Parin viime vuoden koulutuksia on suoritettu etäkoulutuksina GoToMeeting, GoogleMeet ja Teams-ohjelmien kautta Suomessa vallitsevan Covid 19 -viruksen vuoksi.

Nyt kevään 2022 koulutukset saatiin käyntiin myös fyysisesti eri paikkakunnilla.

Koulutukset on tarkoitettu tulevan kauden presidenteille, sihteereille, rahastonhoitajille ja jäsenjohtajille ja kaikille kiinnostuneille!

Rovaniemellä koulutetaan myös tulevan kauden lohkonpuheenjohtajat.

Tilaisuuksien alussa kerrotaan myös yhteisistä ajankohtaisista asioista.

Voit valita itsellesi parhaiten sopivan koulutusajan ja -paikan ja osallistua halutessasi myös useampaan koulutukseen.

Hei!

Virkailijakoulutukset tulossa toukokuussa 2022 seuraavilla paikkakunnilla.

Osallistumismaksut, sis. tarjoilut
piirin tilille FI09 5640 0220 0649 06

7.5.2022 Rovaniemi klo 11.00-16.00
Saaren koulu Saarenkylä, Uutelankuja 1

- lohkojen puheenjohtajat, kouluttaja Jouni Hilke
- sihteerit, kouluttaja Veijo Nurmikumpu
- rahastonhoitajat, kouluttaja Ahti Massa
- jäsen+palvelu+viestintä, kouluttajat Liisa Isomaa, Tuomo Romakkaniemi ja Helena Tuulaniemi
- osallistumismaksu 15€, sis. ruoka: porokiusaus (L, G) ja kahvi/tee + leivonnainen

9.5.2022 Posio klo 17.30-20.00
Posion peruskoulu, Koulutie 2

- sihteerit, kouluttaja Jouni Hilke
- rahastonhoitajat, kouluttaja Päivi Frantti
- osallistumismaksu 5€, sis. kahvi/tee + leivonnainen

12.5. 2022 Tornio klo 17.30-20.00
Tornion yhteislyseon lukio, Kauppakatu 29

- sihteerit, kouluttaja Jouni Hilke
- rahastonhoitajat, kouluttaja Ahti Massa
- osallistumismaksu 5€, sis. kahvi/tee + leivonnainen

Koulutuksiin voi osallistua muutkin lionit kuin klubin toimihenkilöt.

Tervetuloa mukaan koulutuksiin!

Koulutusterveisin