107 L-piirin valmennustoiminta
kaudella 2023–2024

Lions-piirimme valmennustoiminnassa painotetaan alkaneella toimintakaudella klubien virkailijoiden osaamisen vahvistumista. Myös uusien jäsenten perehdytys on merkityksellistä, jotta jokainen jäsen saa mielekästä tekemistä, tietoa klubien toiminnasta ja tunteen että Leijona-toiminta on juuri häntä varten.

Lohkojen puheenjohtajien rooli piirissä vahvistuu liiton strategian mukaisesti. ”Lohkarit” pystyvät vaikuttamaan klubien aktiivisuuteen tutustumalla lohkonsa klubeihin, järjestämällä lohkojen klubien tapaamisia ja yhteisiä aktiviteetteja. Piiriimme on palautettu alueiden I ja 2 puheenjohtajien tehtävät. Alueilla puheenjohtajat tukevat lohkareita heidän tärkeässä työssään piirikuvernöörin neuvoa-antavina vaikuttajina.

Raportointi kuuluu jokaisen klubin tehtäviin kuukausittain. Myös piirihallituksen virkailijat, GAT-tiimi, alueiden ja lohkojen puheenjohtajat tarvitsevat raportointityökaluja. Toistaiseksi käytämme MyLCI ja MyLion-raportointialustoja, kunnes perehdymme uuteen Lion-portaaliin mahdollisesti alkuvuodesta.

Muistattehan, että klubien jäsenet voivat osallistua piirihallituksen kokouksiin ilmoittautumalla etukäteen. Erittäin toivottavaa on, että Lohkojen tapaamisiin/foorumeihin osallistutaan klubeista isolla jäsenmäärällä, presidentin ja sihteerin lisäksi. Tapaamiset ovat meille kaikille tarkoitettuja.

Valmennuskalenteri täydentyy koko ajan. Kerro kalenterin sisällöstä klubissasi.

Omatoiminen perehtyminen lionstoimintaan - Suomen Lions-liitto ry

Valmennuskalenteri 2023-2024