Lapin Leijona

Lapin Leijona ilmestyy kerran vuodessa helmikuussa. Lehti esittelee lappilaista lionstoimintaa näinä aikoina. Siinä kerrotaan minkälaista työtä lionit tekevät ja mihin hankitut varat käytetään.

Lehti on 24-28 -sivuinen, 6-palstainen tabloid ja kaikki sivut nelivärisivuja. Lehteä painetaan n. 1200 kpl ja sitä pyritään levittämään jäseniemme välityksellä mahdollisimman monien lukijoiden käsiin mm. julkisiin tiloihin.

Lehti on kahdesti palkittu maailman parhaana piirilehtenä. Minneapolis 2009 sekä Seattle 2011 ja kunniamaininta 2. sija Honolulu 2015 sekä Las Vegas 2018.

Viimeisin lehti ilmestyi helmikuussa 2023.

Uusin Lapin Leijona 2024 kohta luettavissa...

Lapin Leijona -lehdet vuodesta 2009 alkaen luettavissa täällä.

Lapin Leijona on kansainvälisesti palkittu lehti

Lapin Leijona -lehti voitti Lions Clubs International- järjestön vuosikokouksissa USA:ssa vuosina 2009 Minneapolisissa sekä 2011 Seattlessa tiedotuslehtisarjassa ensimmäisen palkinnon.

Kari Heikkilä LC Tornio/Pudas klubista on toiminut jo neljätoista vuotta Lapin Leijonan päätoimittajana.

Mikä voisi olla vakuuttavampaa Karin ammattitaitoisesta työstä kuin saada jo toisen kerran ensimmäinen pääpalkinto kansainvälisen Lions-järjestön PR-toimikunnalta.

Olkaamme kaikki ylpeitä leijonia tästä saavutuksesta, sillä kaikki L-piirin leijonat ovat olleet olleet mukana antamassa 'jutun' juurta Karille Lapin Leijona -lehden onnistumiseen.

Kansainvälisessä kilpailussa on neljä eri luokkaa klubeille, piireille ja moninkertaispiireille. Kilpailuluokat ovat tiedotuslehti, web-sivusto, vaihtomerkki ja ystävyysviiri.

PDG Terho Mäkimartti