Lapin Leijona on kansainvälisesti palkittu lehti

Kirjoitettu v. 2009

Lapin Leijona -lehti voitti Lions Clubs International- järjestön vuosikokouksissa USA:ssa vuosina 2009 Minneapolisissa sekä 2011 Seattlessa tiedotuslehtisarjassa ensimmäisen palkinnon.

Kari Heikkilä LC Tornio/Pudas klubista on toiminut jo neljätoista vuotta Lapin Leijonan päätoimittajana.

Mikä voisi olla vakuuttavampaa Karin ammattitaitoisesta työstä kuin saada jo toisen kerran ensimmäinen pääpalkinto kansainvälisen Lions-järjestön PR-toimikunnalta.

Olkaamme kaikki ylpeitä leijonia tästä saavutuksesta, sillä kaikki L-piirin leijonat ovat olleet olleet mukana antamassa 'jutun' juurta Karille Lapin Leijona -lehden onnistumiseen.

Kansainvälisessä kilpailussa on neljä eri luokkaa klubeille, piireille ja moninkertaispiireille. Kilpailuluokat ovat tiedotuslehti, web-sivusto, vaihtomerkki ja ystävyysviiri.

PDG Terho Mäkimartti