Lapin Leijona 2022 ilmoitusmyynti ja aineistot

Vielä on aikaa ottaa loppukiri ilmoitusten ja juttujen tekemiseksi Lapin Leijona -lehteen.

Ilmoitusten viimeinen jättöpäivä on 11.2.2022.

Lehti ilmestyy helmikuun lopulla.

1. Mainosmateriaalien ja juttumateriaalien toimittaminen

Kaikki ilmoitusmateriaali toimitetaan oheisella ilmoitussopimuslomakkeella liitteineen osoitteeseen
vkkmedia@vkkmedia.fi, jossa ilmoitusasiat hoitaa Heimo Turunen.

Puhelin ja sähköiset yhteydet ovat:
puh. 0400 385 281, sähköposti: vkkmedia@vkkmedia.fi
Postiosoite: VKK-Media Oy / Lapin Leijona, Korpitie 6, 93100 Pudasjärvi

Merkitkää aineistojen mukaan AINA merk. – LAPIN LEIJONA 2022!!

Tekstit (Word) ja erikseen digikuvat (jpg) sähköpostilla ja paperikuvat kirjeessä (laita mukaan palautusosoite).

2. Lehden toteuttamisen edellytyksenä on ilmoitusten tai vaihtoehtoisen osallistumismaksun saaminen klubeilta kuten ennenkin.

Tulevassa lehdessä velvoitteet ovat lähes entiset eli 130 euron ilmoitushankinta tai 100 euron suuruinen maksusuoritus laskutuksen mukaan. Jos haluaa mainostaa tai kertoa omasta klubistaan niin sekin käy kyseisen ilmoituksen kokoisella alueella.

Kaiken materiaalin toimittamisen ehdoton takaraja on perjantai 28.1.2022. HUOMAA takaraja!!!

Pudasjärvellä 14.12.2021

Yhteistyöterveisin