Ilmoitusaineistot

Huom! Aiemmin klubeille sähköposteihin lähetetty ilmoitussopimus oli virheellinen, tässä on uusi voimassa oleva!

Lapin Leijona ilmestyy helmikuussa 2024. Lehti esittelee lappilaista lions-toimintaa näinäaikoina. Siinä kerrotaan minkälaista työtä lionit tekevät ja mihin hankitut varat käytetään.Lehti on 28 sivuinen, 6-palstainen tabloid ja kaikki sivut nelivärisivuja. Lehteä painetaan 1500 kpl ja sitä pyritään levittämään jäseniemme välityksellä mahdollisimman monien lukijoiden käsiin mm. julkisiin tiloihin.Lehti on kahdesti palkittu maailman parhaana piirilehtenä. Minneapolis 2009 sekä Seattle 2011 ja kunniamaininta 2. sija Honolulu 2015 sekä Las Vegas 2018.

Saate ilmoitusmyyntilomakkeeseen

HOKS!! sekä tämän kirjeen että myyntilomakkeen voi tulostaa myös Piirin nettisivuilta Lapin Leijona 2024.

1. Mainosmateriaalien ja juttumateriaalien toimittaminen

Kaikki ilmoitusmateriaali toimitetaan oheisella ilmoitussopimuslomakkeella liitteineen osoitteeseen vkkmedia@vkkmedia.fi, jossa ilmoitusasiat hoitaa Heimo Turunen.

Puhelin ja sähköiset yhteydet ovat:
sähköposti: vkkmedia@vkkmedia.fi
Postiosoite: VKK-Media Oy / Lapin Leijona
Korpitie 6, 93100 Pudasjärvi

Merkitkää aineistojen mukaan AINA merk. – LAPIN LEIJONA 2024!!

Tekstit (Word) ja erikseen digikuvat (jpg) sähköpostilla ja paperikuvat kirjeessä (laita mukaan palautusosoite).

2. Lehden toteuttamisen edellytyksenä
on ilmoitusten tai vaihtoehtoisen osallistumismaksun saaminen klubeilta kuten ennenkin.

Tulevassa lehdessä velvoitteet ovat lähes entiset eli 130 euron ilmoitushankinta tai 130 euron suuruinen maksusuoritus laskutuksen mukaan. Jos haluaa mainostaa tai kertoa omasta klubistaan niin sekin käy kyseisen ilmoituksen kokoisella alueella.

Aineisto tai tieto aineiston tulemisesta toivotaan ma-ke 15.-17.1.2024. Kaiken materiaalin toimittamisen ehdoton takaraja on perjantai 19.1.2024. HUOMAA takaraja!!!

Pudasjärvellä 24.11.2023

Yhteistyöterveisin