Lapin Leijona 2017

Tämän vuosijulkaisun saat jälleen lukea sähköisessä muodossa joko sivuittaisena tai aukeamittaisena versiona.

Aukeamittaisena varsinkin isommalla näytöllä saa paremman kuvan lehden taitollisesta ulkoasusta sekä aihepiiriyhteydestä. Pienemmillä laitteilla sivuttainen versio vaatii vähemmän zoomausta.

Lapin Leijona 2017

Tämän vuoden LAPIN LEIJONA on Lions-juhlavuoden ja Suomen 100-vuotisteeman, Perintöprojektin sekä Punaisen Sulan merkeissä tavallista tuhdimpi 28-sivuinen lukupaketti.

Sen poikkeuksellinen, kuukautta myöhäisempi ilmestyminen johtuu kansainvälisen varapresidentin Dr. Naresh Aggarwalin  Lapin vierailusta, jonka vaiheista olemme myös lehteen koonneet aukeaman esittelyn.

Paperille painettu lehti lähtee jakeluun kirjapainosta keskiviikkona mm. piirikuvernöörin, lohkojen puheenjohtajien sekä allekirjoittaneen toimesta.

Kirjeessä postin kautta lehti saapuu laskuineen ilmoittajille sekä klubien presidenteille tällä viikolla (vko 11).

Terveisin Kari Heikkilä