Lapin Leijona 2023 ilmoitusmyynti ja aineistot

Lapin Leijona ilmestyy helmikuussa 2023. Lehti esittelee lappilaista lions-toimintaa näinä aikoina. Siinä kerrotaan minkälaista työtä lionit tekevät ja mihin hankitut varat käytetään.

Lehti on 24-sivuinen, 6-palstainen tabloid ja kaikki sivut nelivärisivuja. Lehteä painetaan 2400 kpl ja sitä pyritään levittämään jäseniemme välityksellä mahdollisimman monien lukijoiden käsiin mm. julkisiin tiloihin.

Lehti on kahdesti palkittu maailman parhaana piirilehtenä. Minneapolis 2009 sekä Seattle 2011 ja kunniamaininta 2. sija Honolulu 2015 sekä Las Vegas 2018.

Saate ilmoitusmyyntilomakkeeseen

HOKS!! sekä tämän kirjeen että myyntilomakkeen voi tulostaa myös Piirin nettisivuilta

Lapin Leijona 2023

1. Mainosmateriaalien ja juttumateriaalien toimittaminen

Kaikki ilmoitusmateriaali toimitetaan oheisella ilmoitussopimuslomakkeella liitteineen osoitteeseen vkkmedia@vkkmedia.fi, jossa ilmoitusasiat hoitaa Heimo Turunen.

Puhelin ja sähköiset yhteydet ovat
sähköposti: vkkmedia@vkkmedia.fi
Postiosoite VKK-Media Oy / Lapin Leijona
Korpitie 6
93100 Pudasjärvi

Merkitkää aineistojen mukaan AINA merk. – LAPIN LEIJONA 2023!!

Tekstit (Word) ja erikseen digikuvat (jpg) sähköpostilla ja paperikuvat kirjeessä (laita mukaan palautusosoite).

2. Lehden toteuttamisen edellytyksenä

on ilmoitusten tai vaihtoehtoisen osallistumismaksun saaminen klubeilta kuten ennenkin.

Tulevassa lehdessä velvoitteet ovat lähes entiset eli 130 euron ilmoitushankinta tai 100 euron suuruinen maksusuoritus laskutuksen mukaan. Jos haluaa mainostaa tai kertoa omasta klubistaan niin sekin käy kyseisen ilmoituksen kokoisella alueella.

Kaiken materiaalin toimittamisen ehdoton takaraja on perjantai 27.1.2023. HUOMAA takaraja!!!

Pudasjärvellä 21.11.2022

Yhteistyöterveisin