Lapin Leijona 2020 ilmoitusmyynti ja aineistot

AINEISTOT UUTEEN LAPIN LEIJONA -LEHTEEN

Tilanne etenee entiseen malliin niin, että itse kukin omilla alueillaan ja lohkoissaan pyrkivät listaamaan toteutettuja tapahtumia sekä toimittamaan niistä mahdollisesti otettuja kuvia sekä sanallisia raportteja. Itse tekstien osalta pyritään lyhykäisiin kuvauksiin – tärkeimmät henkilö- ym. tapahtumatiedot kirjaten.

Lopullisen muotoilun ratkaisen kun taittovaiheen edetessä alkaa hahmottua kokonaisuus.

Kaikki juttumateriaalit toimitetaan allekirjoittaneen sähköpostiin tai HUOM älkää liittäkö kuvia tekstien sekaan esim. Word tai muun dokumentin osana. Kuvat AINA erillään liitteenä JPG muodossa - ei kuitenkaan nettiversioina, koska niiden taso ei riitä meidän lehtemme painatukseen. Siis mahdollisimman alkuperäinen versio ja vaikka useammassa eri lähetyksessä. Yhden sähköpostin koko ei mielellään yli 10 megaa.

Ilmoittelun suhteen toimitaan entiseen malliin täyttäen oheinen ilmoitussopimuslomake niin että siitä ilmenee kaikki tarvittavat tiedot kuten esim. kenelle lasku lähetetään ja mikä klubi on ilmoituksen hankkinut.

Jos klubi ei halua ilmoitusta hankkia niin siinä tapauksessa entisen käytännön mukaan lähetetään klubille tuo 100 euron osallistumismaksu. Näkyvyyttä oman klubin aktiivisuuden osalta saa myös tässä paketissa sikäli, kun on joitain toteutuneita tai suunnitelmissa olevia aktiviteetteja, joista ihmisten olisi hyvä tulla tietoisiksi.

Nimenomaan erilaisten aktiviteettien esittely on ollut kautta koko lehden ilmestymishistoria johtava periaate – se toimii samalla mitä parhaimpana PR – muotona toiminnastamme vaikkapa uusia jäseniä hankittaessa.

Nyt alkaa olla hyvä hetki kirjata itselle ylös meneillään olevan kauden parhaat palat omista aktiviteeteista aina viime kevään ja loppuvuoden tulevista ja miksei myös joistain ensi keväälle tulossa olevista projekteista.

Aika rientää nopeasti ja aineistot pitää olla minulla tammikuun alkupuolella Loppiaiseen mennessä.

Terveisin

Kari Heikkilä