Alue II, lohko 2:n klubitapaamisia

14.2.2024

Alue II, Lohko 2, lohkon presidentin Annikka Tuohinon  ja LC Ylitornio sihteerin Maarit Kronqvistin klubivierailut jatkuvat.

Kuva 1

15.11. oli vuorossa tutustuminen Tornio/ Mamsellin toimintaan.
Kokous oli Galleria Taidekammarissa. Kuulimme aktiivisesta toiminnasta ja keskustelimme yhteistyömahdollisuuksista. Nautimme hyvästä ruoasta ja rennosta ilmapiiristä. Mamsellit yllättivät meidät lahjoittamalla meille lämpimät Tornio-sukat, joista olimme hyvin kiitollisia.

Kuva 1

Kuvat 2. ja 3.

16.1. kävimme tutustumassa LC Pellon toimintaan.
Kokoontuminen oli Ravintola Grannissa. Paikalla oli 16 jäsentä ja tilaisuudessa otettiin myös 1 uusi jäsen. Kuulimme heidän aktiivisesta toiminnasta, katsoimme videon Suomalaisen lionstoiminnan Strategia 2030.

Kuva 2
Kuva 3

Kuva 4
24.1. Tornio/Raja kutsui meidät tutustumaan heidän toimintaansa.
Kokoonnuimme Lapin Ammattikorkeakoululle, jossa koulun opettajat jakoivat  hyvää ja mielenkiintoista informaatiota koulun toiminnasta. Vierailu oli antoisa ja lisäsi tietoisuutta koulun korkeatasoisuudesta.
Ehdimme myös hiukan keskustella klubien aktiviteeteista ja yhteistyökuvioista.

Kuva 4

Saat suurempana kuvat klikkaamalla alla olevia kuvia