Arina- Pidetään yhdessä lasten ja nuorten pohjoisen puolta

2.6.2023

Pidetään yhdessä pohjoisen puolta -tukihaku on edennyt äänestysvaiheeseen. Ketä sinä äänestät?

Osuuskauppa Arina jakaa 50 000 euroa lasten ja nuorten hyvinvoinnin ja harrastuksien tukemiseen. Tuesta 50 % jaetaan erilaisille harrastusyhteisöille ja 50 % hyväntekeväisyys- ja tukijärjestöille.

Oletko sinä Osuuskauppa Arinan jäsen?

Jos olet, käy antamassa äänesi L-piirille Arinan tuensaajaäänestyksessä.

Äänestyskutsun saavat kaikki Osuuskauppa Arinan asiakasomistajatalouden jäsenet, jotka ovat ilmoittaneet asiakastietoihinsa sähköpostiosoitteensa viimeistään 31.5.2023 ja eivät ole kieltäneet tutkimuskyselyiden lähettämistä.

Jokainen äänestäjä voi äänestää yhtä harrastusyhteisöä /-seuraa JA yhtä hyväntekeväisyys- / tukiyhteisöä. Vaikka harrastusyhteisöt on jaettu jäsenalueisiin, voit silti valita äänestettävän yhteisön miltä tahansa jäsenalueelta.

Äänestä viimeistään 18.6.2023. Vastaajien kesken arvotaan 3 kpl 50 € S-ryhmän lahjakorttia. Lahjakorttien voittajille ilmoitetaan henkilökohtaisesti.

Arina jakaa tuen äänestyksen perusteella. Jos L-piirimme saa tuen, järjestämme lasten ja nuorten vanhemmille Kiusaamisesta Terveeseen Nettikäyttäytymiseen -koulutus- ja informaatiotilaisuuksia eri puolilla Lappia. Lisäksi jaamme opiskelijoille ja kouluille stipendejä sekä tuemme mm. lasten ja nuorten liikuntaa yhteistyökumppaneittemme kanssa järjestettävillä tapahtumilla esim. hiihto- ja urheilukilpailut, joiden palkinnot hankimme jokaiselle osallistujalle.

Lue lisää ja äänestä!

Käy tutustumassa tuen saajiin tästä linkistä