Ehdota Vuoden Hyväntekijää

10.2.2024

Vuoden Hyväntekijä on leijonahenkinen persoona, joka luo ja ylläpitää yhteisymmärrystä, toimii epäitsekkäästi ja puolustaa heikompia. Hän rohkaisee muita ihmisiä kehittämään paikkakuntaa ja yhteisöä ilman henkilökohtaista taloudellista hyötyä, eikä lunasta menestystään toisten kustannuksella. Vuoden Hyväntekijä auttaa lähimmäisiään heidän koettelemuksissaan ja muistaa myös kiittää. ❤️

Vuoden Hyväntekijä valitaan jälleen 2024! Tunnetko henkilön, joka:

💙 Toimii epäitsekkäästi ja puolustaa heikompiaan
💙 Rohkaisee kehittämään omaa yhteisöään ja paikkakuntaansa
💙 Auttaa lähimmäisiään pyyteettömästi

Tee ehdotuksesi >>

Sinulla on nyt mahdollisuus äänestää Vuoden Hyväntekijää, joka palkitaan 8.10. lionstoiminnan Hyvän Päivänä.

Kaikkien ehdotuksia tehneiden kesken arvomme kolme lahjakorttia.

Hyvän Päivänä tehdään hyvää

Lionsklubit viettävät 8.10. valtakunnallista Hyvän Päivää, jolloin kiinnitämme huomion lionien vapaaehtoiseen palvelutoimintaan. Lionsklubit auttavat Hyvän Päivänä paikkakunnallaan vuoden valitun teeman mukaisesti. Hyvän Päivä koskee kaikkia noin 17 000 vapaaehtoistyöhön sitoutunutta lionia yli 800 lionsklubissa eri puolilla maata.

Hyvän Päivä on myös Lions-järjestön perinteinen kansainvälinen palvelupäivä, jota vietetään ympäri maailmaa. Järjestön perustaja Melvin Jones kutsui ensimmäisen vuosikokouksen koolle Texasiin, Dallasiin vuonna 1917 ja kokouksen alkamisajankohdan muistona lioneilla on tapana viettää palvelupäivää joka syksy 8.10. järjestön iskulauseen We Serve - Me palvelemme mukaisesti.