GAT-tiimi Saariselällä

4.2.2023

Piirin pohjoisimman osan klubit kokoontuivat lauantaina 4.2. aluefoorumiin Saariselälle. Paikalla oli edustus LC Sodankylästä, LC Sodankylä Sompiosta, LC Pellosta, LC Kittilästä, LC Ivalosta ja LC Anar-Inarista. Piirihallituksesta mukana oli 1 VDG ja koulutuskoordinaattori Tiina Pesola, 2 VDG Matti Puolakanaho, palvelukoordinaattori ja liiton strategiatyöryhmän jäsen Tuomo Romakkaniemi ja jäsenkoordinaattori Liisa Isomaa. Matti toimi aluefoorumin puheenjohtajana ja GAT-tiimin jäsenet kertoivat omien toimialojensa terveiset paikalla olijoille. Tiina kertoi lisäksi piirin viestintävastaava Helena Tuulaniemen terveiset osallistujille. Aluefoorumissa kuultiin myös klubien kuulumiset ja piirihallitus sai arvokasta evästystä tulevaa varten. Aluefoorumissa alkanutta vilkasta keskustelua jatkettiin virallisen osuuden jälkeen rennosti keilailun, illallisen ja talvisen luonnon ihailun merkeissä. Kiitos pohjoisen lionit - oli suuri ilo tavata ja vaihtaa kuulumisia ja ajatuksia!

Liisa Isomaa, Tuomo Romakkaniemi ja Tiina Pesola