Helmikuun 2023 LION-viesti

15.2.2023

Historian lehti on kääntynyt

Viime aikojen jäsenkyselyiden avoimissa vastauksissa on tullut vahvasti esille, että liiton viestinnän tulee olla ulospäin suuntautunutta. Sillä tiellä olemme. Lehti on jo kääntynyt, sosiaalinen media on osoittanut voimansa. Konkreettisena osoituksena on R-kioskin aamiaiskampanja, jossa näkyvästi tulee esille ”Kiusaamisesta terveeseen nettikäytökseen” -kampanjamme. Myös tämä LION-viesti uudistuu. Tavoitteemme on, että meistä kiinnostuneet ihmiset voivat halutessaan liittyä LION-viestin lukijoiksi. Joskus historian lehdet kääntyvät hitaasti. Nyt se on tapahtunut. Tavoitamme ihmisiä ja he ovat kiinnostuneet toiminnastamme. Voimme Hyvän Päivänä 8.10. ylpeydellä todeta olevamme leijonia, joilla on sydän paikallaan.

Ehdotuslomake lions.fi/ehdota2023 ja lisätietoja.

Raimo Sillanpää