Hyvän Päivä 8.10.2023

25.3.2023

Vuoden Hyväntekijä on leijonahenkinen persoona, joka luo ja ylläpitää yhteisymmärrystä, toimii epäitsekkäästi ja puolustaa heikompia. Hän rohkaisee muita ihmisiä kehittämään paikkakuntaa ja yhteisöä ilman henkilökohtaista taloudellista hyötyä, eikä lunasta menestystään toisten kustannuksella. Vuoden Hyväntekijä auttaa lähimmäisiään heidän koettelemuksissaan ja muistaa myös kiittää.

Ehdota Vuoden Hyväntekijää

Sinulla on nyt mahdollisuus ehdottaa Vuoden Hyväntekijää ja Vuoden lion Hyväntekijää, jotka palkitaan 8.10. lionstoiminnan Hyvän Päivänä.

Tee ehdotuksesi

Vuoden Hyväntekijää voivat ehdottaa kaikki suomalaiset 31.5.2023 mennessä. Ehdotettavan ei tarvitse olla lionstoiminnassa mukana. Kuka sinun mielestä tulisi palkita merkityksellisimpänä Vuoden Hyväntekijänä?

Lähetä ehdotuksesi lomakkeella >>

Kerro ehdotuksessasi palkittavan nimi ja kuvaus hänen toiminnastaan ja sen vaikutuksista. Liitä mukaan ehdottajan yhteystiedot.

Jatkoon päässeet ehdotukset julkistetaan kesäkuussa yleisöäänestykseen. Suomen Lions-liitto palkitsee vuosittain Hyvän Päivänä 8.10. Vuoden Hyväntekijät. Ensimmäisen kerran Vuoden Hyväntekijät valittiin vuonna 2015.

Lisäksi Hyvän Päivänä palkitaan Vuoden lion Hyväntekijä, jota voivat ehdottaa lionsklubit ja klubilaiset lomakkeella.

Molemmat Vuoden Hyväntekijä -voittajaehdotuksen tehneet palkitaan.

Lisätietoja: viestinta@lions.fi

Tutustu Hyvän Päivän -tapahtumaan

2022, 2019, 2018

Tunnetko lionstoimintaa?

Katso lisää Hyvän Päivä 8.10. liiton sivuilta

Hyvän Päivän kampanjamateriaali

Valtakunnallisen Hyvän Päivän tarkoituksena on kiinnittää huomiota lionien vapaaehtoiseen palvelutoimintaan ja tehdä samalla tunnetuksi paikallista lionstoimintaa ja kertoa klubien monista tavoista tehdä hyvää.

Hyvän Päivän kampanjamateriaali - Suomen Lions-liitto⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠