L-piirin Golf-päivä ja tiedote L-piirin klubeille!!

15.7.2024

Hei vaan kaikki L-piirin klubit!

Vaikka nyt uusi kausi onkin vasta ihan aluillaan ja kaikki toki vielä vallan kesämielellä, niin muistuttaisin teitä kaikkia täydentämään klubienne tiedot ajantasalle uuteen Lion Portal -järjestelmään

Ajantasaiset tiedot ovat todella tärkeitä jo heti näin kauden alussa, vaikka aktiivisia tapahtumia ei vielä paljoa olisikaan.  Kiitos jo etukäteen päivityksistä!

L-piirin Golf-päivä 27.7.

L-piirin Golf-päivätapahtuma 27.7. Rovaniemellä lähestyy huimaa vauhtia! Tapahtumaan ovat kaikki leijonajäsenemme tervetulleita mukaan! Olethan jo muistanut ilmoittautua???

Tervetuloa viettämään mukava kesäpäivä liikunnan ja yhdessäolon parissa! Päivän ohjelmaan voit osallistua joko itse pelaten, kannustaen tai golfiin tutustuen.

Pelaamme rennon L-piirin joukkuekilpailun pelimuotona Greensome 2 henkilön joukkuein, johon voitte ottaa myös Avec-osallistujia perheestänne tai läheisistänne. Jokaisesta klubista toivomme useita joukkueita ja tarvittaessa yhdistämme yksin jääneistä joukkueet.

Ilmoittautumiset ja lisätiedot:
heikki.isomaa@finavia.fi / 0400 581 006