L-piirin virkailijakoulutukset 13.5.2023

13.5.2023

L-piirin virkailijakoulutukset on nyt saatu tältä keväältä pidettyä. Ensimmäinen koulutus pidettiin Torniossa 5.4., toinen koulutus Posiolla 10.4., etäkoulutus 11.4. ja viimeinen koulutuspäivä oli Rovaniemellä 13.5.2023.

Rovaniemen kokouksessa oli runsaasti uusia ja "vanhojakin" koulutettavia sihteerin, presidentin, lohkon puheenjohtajan, palvelu- ja jäsenvastaavan sekä viestintävastaavan tulevan kauden 2023-2024 klubivirkailijoiden toimiin.

Koulutustilaisuus aloitettiin yhteisellä tunnin mittaisella palvelujohtajan Tuomo Romakkaniemen ja jäsenjohtaja Liisa Isomaan pitämällä osiolla. Tuomo kertoi Strategia30:n edistymisestä ja Liisa jäseniin liittyvistä asioista sekä MyLCI:n jäsenosioista.

Ruokailun jälkeen kokoonnuimme vielä kaikki yhteen kuuntelemaan Suomen Lions-liiton viestintäjohtajan Raimo Sillanpään viimeisimpiä viestintäuutisia etäyhteyden kautta. Ohessa on Raimo Sillanpään powerpoint-esitys viestinnästä.

Tämän jälkeen siirryimme kukin omaan koulutusluokkaan, palvelun/jäsenten ja viestinnän osuutta jatkettiin yhdessä, koska nämä ovat niin lähellä toisiaan ja jokaisen osion koulutus tukee näitä kaikkia.

Koulutuspäivä oli antoisa ja sujui pienistä viivähdyksistä huolimatta hyvin ja innokkaat tulevat klubivirkailijat pääsivät sulattelemaan oppimaansa aurinkoiseen kevätsäähän.

Kiitos koulutukseen osallistuneille ja ennen kaikkea kouluttajille ja viestintäjohtaja Sillanpäälle!

Katso koulutustilaisuuskuvia tästä