LC Kuusamon lentopallon haasteottelu

22.2.2024

Lions Club Kuusamon lentopallo haasteottelu I-piirin Lions Club Oulu/Oulujokea vastaan 17.2.2024

Syksyllä Lions Club Kuusamo haastoi I-piirin Lions Club Oulu/Oulujoen lentopallon ystävyysotteluun Kuusamoon.

Otteluisännät olivat vahvistaneet klubijoukkuettaan lohkonsa muista klubeista pelaajilla niin, että voi puhua Kuusamon lohkon joukkueesta pelaamassa Oululaisia vastaan.

Oulun joukkueessa oli useita sarjapelaajia, mutta he pelasivat erittäin Leijona-henkisesti. He kuitenkin voittivat ottelun erin 25-20, 25-20 ja 25-20.

Ottelun jälkeen pelasimme vielä pari erää, joista ensimmäisen erän voitto tuli isännille 25-23. Ottelun jälkeen suihkuun ja syömään Ravintola Talonpöytään.

Talonpöydässä vierailijoiden presidentti Petteri Viramo toi tuliaisiksi Meriläisen Leipomon tuotteita ja Rauhanjulistekilpailun taideteoksista tehdyn kalenterin, jonka LC Oulu/Oulujoki olivat tehneet lähinnä osallistuneille kouluille lahjaksi annettavaksi. Hieno!

Ruokailun jälkeen menimme porukalla seuraamaan lentopallon Mestaruusliigan Pölkky-Kankaanpää ottelua Kuusamon Liikuntahallille.

Pölkyn voitokkaan ottelun jälkeen vierailijat matkasivat majoitukseensa Oivangin Lomakartanoon.

Tapaamisemme oli molemmin puolin erittäin virkistävä - nyt lentopallon merkeissä.

Saas nähdä mitä tulevaisuus tuo tullessaan.

Jouko Niikkonen